Florile preferate

Florile preferate….Hmmmm…. As putea zice ca sunt trandafirii. Insa astia sunt atat de comuni si de iubiti de toata lumea. Da, intr-o vreme imi placeau trandafirii, acum nu imi mai plac. E de la sine stiut, ca barbatii daruiesc trandafiri, garla fetelor. Mie imi plac zambilele, si mai imi place si amarilisul. Nici nu stiam ca exista amarilis, pana cand nu am avut nunta. Evident ca toate floraresele, mi-au recomandat buchet din trandafiri, am refuzat constant. Voiam ceva diferit, ceva frumos. Asa am ajuns la o florarie, care mi-a recomandat amarilisul. Mici nu stiam, cum arata. M-a dus langa un ghiveci cu flori, si mi-a spus: Acestea sunt florile de amarilis! Cred ca m-am indragostit pe loc, de ele. Mi-a explicat in mare cum va arat buchetul meu, si am tacut. Eram cam sceptica, dar cand am vazut cum a aratat in ziua magica, buchetul meu, am stiut ca am ales bine. Toata lumea a ramas impresionata de florile acestea de amarilis. Pentru cine nu stie, asa arata un buchet de amaryllis:

Sunt frumoase, nu-i asa? Initial, mi-au parut sterse, dar in combinatia cu verde, arata extraordinar. Am invata din toata treaba asta, ca lumea se teme sa incerce ceva nou. Ca vezi doamne sa nu fie urat. Mie mi-a fost oarecum teama, insa nu mi-a parut rau. Stiam ca va fi ceva diferit. Si asa a fost!