5 motive pentru care sa te lasi de fumat imediat

Am fumat la viata mea si bune si rele, cum r zice melodia aia care imi suna in cap de vrei cateva saptamani de la manelistii din cartier, ce nu au nici o letcaie in buzunar insa isi petrec zilele facand pe smecherii si impartind cate o tigara la bucata. Ei bine am fumat si eu la viata mea, inca de prin liceu dar sincer ma bucur ca m-am lasat chiar daca au trecut vreo 12 ani de cand ma tot chinui.
In alta ordine de idei chiar daca am fumat 12 ani iata ca ma aflu printre fericitii care pot spune ca s-au lasat de fumat chiar daca mai aprind cate-o mentolata din cand in cand, dar macar stiu ca nu ma sunt nebuna dupa tutun. Adica partea buna e ca nu mai astept dimineata sa fumez cu nerabdare si nu mai intru in crize in cazul in care nu am tigari.

Totusi motivele sunt foarte multe pentru care trebuie sa ne lasam de fumat insa cinci sunt foarte mari si importante, ele reprezentand de fapt o consecinta imediata. Iata cinci motive pentru care trebuei sa te lasi de urgenta de fumat:

1. tigara iti strica dintii si roade calciul din organism
2. tutunul distruge plamanii si imbatraneste tenul, distruge firul de par
3. provoaca cancer si alte boli la nivelul intregului organism si nu numai gat sau plamani
4. tigarile s-au scumpit extrem de mult
5. copiii din Africa mor de foame

Iar daca aceste motive nu va sunt de ajuns ganditi-va si la respiratia urat mirositoare cat si la faptul ca puteti face lucruri mult mai bune cu banii, cum ar fi daca adunati la o saptamana banii pe un pachet de tigari la zi, ajungeti la magazin in weekend si va luati o rochita noua de exemplu sau un costum de baie la 100 de lei de la H&M.