Vara, limonada, piscina, bronz, palarie

Mi-e dor de vara. De canicula ei. De toate aspectele ei de fapt. Mi-e dor sa stau vara pe o terasa, iar soarele sa-mi arda fata. Sa incerc sa ma ascund de el. Sa incerc sa ma racoresc si sa realizez ca nu am cum.

Vreau sa vina vara sa stau la soare pe plaja cu palaria in cap si sa ma bucur de adierea usoara a vantului. Vreau sa stau in apa, sa simt scoicile cum crapa sub picioare, sa ma feresc de meduze. Desi stau la soare, tot frig o sa-mi fie, iar mainile tot reci o sa le am. Vreau senzatia aia. Tot corpul sa-mi arda, dar mainile sa-mi fie reci. Vreau sa vina vara sa pot invata sa innot. Sper ca anul acesta sa reusesc. Vreau sa ma chinui sa dau din maini si din picioare in apa. Simt nevoia ca soarele sa-mi arda pielea, vreau sa stau pur si simplu fara nici o conversatie. Vreau sa vina vara sa pot purta rochite colorate si palarii. Sa stau sa ma plimb fara sa-mi fac probleme ca o sa-mi fie frig. Vreau sa ascult melodiile lui Tudor Chirila, sa le traiesc, sa le simt, sa ma imbolnevesc de ele.

Vara pentru mine inseamna libertate, viata, simturi ascutite, dorinta, placere, iubire, miscare. Cand se intampla ceva bun, se intampla vara. La inceputul toamnei de-abia astept sa vina iarna pentru a trece cat mai repede.

Desi suntem in noiembrie abia astept sa treaca iarna, sa ma simt iar plina de viata.