To do list

Sunt sigura ca pe internet sunt sute de liste cu lucruri de facut. Asa ca imi voi face si eu una. Multe dintre ele poate vor fi clisee sau puerile, dar imi intocmesc si eu una. Avem asa:

 @ sa citesc cartile literaturii universale
 @ sa cumpara o bicicleta si role      
 @ sa invat celebrul joc de carti 66
 @ sa creez accesorii si decoratii handmade
 @ sa zugravesc camera in functie de o anumita tema
 @ sa desenez
 @ sa particip la un bal mascat
 @ sa cant la karaoke
 @ sa ajut pe cineva zilnic
 @ sa am un animal de companie
 @ sa invat sa dansez la nunti
 @ sa alerg zilnic
 @ sa urc zilnic pe scari
 @ sa joc biliard foarte bine
 @ sa ajung la un concert
 @ sa invat sa inot
 @ sa-mi iau permisul de conducere
 @ sa ma tund ultra scurt
 @ sa fac fotografii
 @ sa renunt la tehologie pentru un interval de timp
 @ sa ma imbat de bucurie
 @ sa organizez o petrecere
 @ sa fac sex oriunde, oricat
 @ sa gatesc mancare indiana
 @ sa practic paintball
 @ sa vizitez o locatie importanta
 @ sa ma logodesc
 @ sa ma tin de lista

Lista fiind incheiata, sa speram ca voi reusi sa le bifez in timp util.