Dragoste nemarginita

Candva, in trecutul indepartat, imi doream sa cresc mare si sa ma bucur de tot ceea ce nu puteam face in copilarie. Si m-am bucurat de foarte multe lucruri, dar, nu m-am bucurat nicodata mai mult pentru copiii mei. Sunt ca doua picaturi de apa, care nu contenesc sa imi ude sufletul si inima de bucurie.

Sunt sotie, si asta ma face sa ma simt implinita. Sa iubesc, sa traiesc si sa iau fiecare secunda exact asa cum vine. Sunt mama, o mama care iubeste atat de mult si atat de puternic incat uneori am impresia ca imi sare inima din piept. E atat de  frumos sa te trezesti dimineata si sa iti privesti copilasii cum dorm. Sunt niste ingeri, ingeri care au venit pe pamant ca sa ne bucure pe noi, parintii. Se spune ca de obicei copiii isi aleg parintii. Eu ma bucur ca Daria ne-a ales pe noi, si ca Laura a ajuns in viata noastra. In fiecare zi ma uit la ele, si le-as saruta cu foc, fara sa ma mai opresc. E minunat sa auzi din gurita copilului tau: mami te iubesc. Sau sa vezi cum manuta aceea fina, iti strage tie degetul, si nu il mai lasa.

Imi plac la nebunie momentele de iubire in familie. Le ador. Nu le-as schimba pentru nimic in lume.Valoreaza mai mult decat toti banii din lume. Sunt mama si sotie, si iubesc in egala masura tot ceea ce inseamna familia mea. Fetele mele sunt pentru mine, ochii mei, ochi care ma conduc prin intuneric, si care imi dau culoare, si speranta. Ele sunt mainile mele. Maini, ce ma cuprind in fiecare seara, maini, care imi ofera atata caldura.

Sotul, este inima mea.O inima care mereu va bate pentru el, Trupul meu, e un copac, din care cresc acele frunze, frunze inmugurite…