Ce mi-as dori sa devin daca as locui in alta tara

Romania imi place insa dintr-un singur motiv : aici am familia insa tot aici am si varietate, de la bun la rau, de la minus la plus. Romania este taratuturor posibilitatilor, asa cum ziceam si de America sau cum inca se zice, insa a posibilitatilor negative. Sincer mi-e teama sa imi cresc copiii aici pentru ca oamenii sunt ignoranti, iar in toata ignoranta asta sunt rai. Mi-as dori insa in alta tara nu pentru bogatiile Angliei sau pentru deschiderea Germaniei, nu pentru istetimea olandezilor sau pentru pasiunea spaniolilor ori pentru pastele italienilor. Mi-as dori in alta tara pentru simplul motiv ca oamenii nu se uita la tine. Adica nimeni nu te baga in seama, la locul de munca - daca esti - cel putin intr-un mediu competitiv. Oamenii stiu sa fie competitivi si stiu sa accepte infrangeri, oamenii stiu sa fie colegi si sa fie oameni. Daca as locui in alta tara mi-as dori doar sa fiu respectata, NU VREAU SA FIU NIMIC IN PLUS SAU IN MINUS - vreau doar sa fiu un om ca toti oameni, caruia sa i se puna frumos atunci cand greseste ce greseste. oamnenii la noi - sunt extrem de intoleranti, sunt foarte mandri si aroganti, iar cand iti aperi drepturile te acuza pe tine de aceste aspecte. Daca as locui in alta tara nu as vrea decat sa fiu lasata sa imi fac treaba si sa mi se incurajeze atat dorinta de munca intr-o maniera pozitiva, cat si dorinta de avansa.