Ce visez in ultimul timp

De multe ori ma trezesc dimineata cu un vis in gand. Se spune ca visele pot fi si premonitorii, insa pentru mine de cele mai multe ori chiar sunt, cel putin prevestitoare. Stau si ma gandesc ca intr-adevar imi influenteaza viata caci subconstientul meu, oricat ar fi el de adormit, ma face sa am o anumita stare de spirit in cazul in care imi si amintesc in detaliu ce se intampla.

Nu visez tot timpul lucruri clare ci de multe ori chiar aberatii.

cred ca totusi subconstientul nostru reactioneaz ala anumite ganduri pe care le avem in timpul zilei si ni le transmite pe timpul noptii sub forma de vise.

De pilda am visat acum cateva nopti ca mi-au murit pestii din acvariu. Si nu stiu cum am reusit la un moment dat sa ii strang in gura si ii suflam vii inapoi, dar erau mai mari decat in realitate. Am si un sanitar, iar asta parca prinsese aripi. Stiu ca visele cu pesti nu sunt bune deloc.

Un alt vis a fost si mai tragic, am visat o persoana draga bolnava, dar era atat de ciudat totul. Parca statea in pat si avea pielea inegrita, mainile foarte subtiri sub forma de crengi si cu unghii lungi tare iar cineva statea la capul sau si radea ca se va face bine.

Am mai avut vise de genu si cand eram mai mica si parca mereu se adevereau.

Cand am dat bacul acum cativa ani, am optat pentru proba de biologie. La aceasta insa nu m-am pregatit deloc deloc. Am mizat pe faptul ca voi reusi sa copiez ceva la grila si sa trag acolo de-un sase ca sa trec doar. Rusine din partea mea, ca doar la restul am luat note destul de mari si la probele orale am avut 10.

Eh, cu biologia nu stiu cea fost in capul meu ca puteam sa invat sa iau si acolo nota mare. Am avut o comisie foarte severa, nu ne lasa sa intoarcem nici macar capul, sa respiram in stanga si in dreapta. Dar, nepregatita cum eram, am reusit sa trag de par cateva raspunsuri la grila. Insa cand am aajuns acasa i-am zis mamei ca nu iau bacul la biologie. In noaptea respectiva am visat ca m-a sunat o colega si mi-a zis ca am luat nota 5.2.

Marea mea surpriza a fost ca peste doua zile cand m-am dus la scoala (nici macar nu am vrut sa merg in ziua urmatoare ca eram convinsa ca pic) am vazut afisat exact 5.2 nota mea la biologie. Si colegii imi ziceau sa fac contestatie ca eu doar am invatat si eram o eleva buna. da de unde?! Ca eu eram asa de bucuroasa ca trecusem  bacul.

Deci iata ca visul meu s-a adeverit. Poate din cauza ca stiam eu ceva ceva cu cat am facut si mi-am facut in minte un punctaj imaginar iar apoi subconstientul meu a lucrat si mi-a transmis mesajul sau poate ca am puteri paranormale si chiar mi-am ghicit viitorul. Glumesc desigur, dar cu visele astea urate nu-i de gluma. Stau si ma gandesc de fiecare data daca nu cumva se vor adeveri si ele.

Am observat ca seara daca imi zic o rugaciune in gand visez toata noaptea. Nu sunt prea religioasa de felul meu insa ma calmeaza sa fac asta. Dar de cand cu visele am cam renuntat la obiceiul asta de calmare, ca nu-mi face deloc bine la tonusul intelectual.