Exercitiu de pozitivism

Nu de mult, in urma cu vreo doua luni, m-am hotarat sa imi iau vreo cateva zile in care sa gandesc doar pozitiv. Mi-am zis in sinea mea: pfuai ce tampenie, o sa fie floare la ureche!. Numai floare la ureche nu a fost, va zic eu. Am fost mirata de faptul ca in loc sa gandesc pozitiv cat de des pot, aproape toata ziua ma gandeam la cele mai tampite lucruri. Normal ca eram mereu cu capul cat casa de la atatea ganduri si stres.
 
Nu prea mi-a iesit sa gandesc toata ziua pozitiv, insa oricum mi-am imbunatatit starea de spirit in perioada aia, considerabil. Parca nu ma mai puteam gandi la atatea probleme si imi era mai usor sa ii imbarbatez pe cei care erau tristi. Si daca ma intrebati de ce am renuntat la a mai face treaba asta, va spun ca nu stiu. Ar trebui sa incercati macar 3 zile sa vedeti cat e de greu. Cand iti dai seama, ca ti-a iesit prost mancarea, in loc sa te enervezi, mai bine zambesti si iti zici in sinea ta ca a fost doar o energie negativa, pe care tu o vei schimba. Suna prea pompos? Pai atunci,ar fi de preferat sa va ganditi la lucruri frumoase in timp ce gatiti, ca sa fiti siguri ca va iesi mancarea buna.