Cat de mult conteaza sa fii optimist?

Foarte mult zic eu. Si asta am observat la mine. Cand esti suparat si negativist, parca totul iti merge prost in ziua aia. Nimic nu se potriveste cum ai vrea tu. Nici acasa, nici la scoala, nici la job. Multa vreme am fost asa. Si am ajuns o ursuza, ca o baba careia nu-i convenea nimic.
 
M-am hotarat, sa trec de partea cealalata a baricadei. Am inceput sa fiu mai optimista si sa gandesc pozitiv cat de mult posibil. Si e mult mai ok. Parca nu mi se mai pare chiar asa grea viata asta. Stiu ca pare un cliseu, dar fiind mai optimista, imi dau seama ca am multe motive pentru care sa fiu fericita. Doar ca nu le-am vazut eu foarte clar pana acuma. Deci, daca va simtiti la pamant si nu stiti cum sa iesiti din depresie, ia incercati putin sa fiti mai optimisti. Veti vedea ca incet, incet lucrurile se vor schimba. Cel putin asta imi place mie sa cred.