Filosofia vointei

Orizontul larg al publicitatii ne zambeste pentru a ne cuceri. Cu piosenia lui ne ademeneste sa vrem mai mult, sa ne dezvoltam si sa ne cream cat mai multe oportunitati. Acesta este momentul cand ne trezeste vointa „de a fi”, vointa „de a vrea” si vointa „de a putea”.
  • Vointa „de a fi” este tributara omului si trebuie sa se supuna unor reguli pe care individul si le impune sa le respecte.
  • Vointa „de a vrea” o regasim peste tot, o regasim in spoturi publicitare, in anunturi gratuite, in parc printre copii, la scoala, la serviciu, in familie, pretutindeni in jurul nostru.
  • Vointa „de a putea” o regasim in noi, in constiinta si in impulsul de a reusi.

Una peste alta, vointa este un act unilateral al vietii din care nu putem demisiona niciodata. Am sa trec pe site-urile de anunturi gratuite la rubrica de vanzari (vanzare sfaturi): „viata este un eveniment bazat pe cooperare si voie buna generala, iar vointa trebuie sa ne insoteasca la acest eveniment pe toata durata lui. ”Bineinteleas ca se vor gasi carcotasi care sa nu fie de acord cu el sau care sa se intrebe ce cauta acel anunt inserat printre cele de vanzare masini, case si alte obiecte materiale. Tocmai aici este frumusetea internetului si a tehnologizarii, caci a dezvoltat aceste site-uri de anunturi gratuite unde poti vinde si cumpara orice intr-un mod facil. Cine nu are nevoie...sa nu cumpere.
Asadar revin la ideea de la care am pornit initial: orizontul larg al publicitatii ne zambeste pentru a ne cuceri. Ne face sa ne simtim mai sociabili decat de obicei, cu atat mai mult cu cat avem un interes in a ne promova ideile, produsele si serviciile. Vointa este un imbold de care depindem pentru a gestiona situatiile din viata noastra, un imold hotarator pentru „a fi”, „a vrea” si „a putea”.