Prima noapte de dragoste

Nu am crezut vreodata ca ma voi indragosti nebuneste. Eram aproape de terminarea liceului, si am pus ochii pe un baiat din alta localitate, care venea in Sinaia la o matusa pentru a se relaxa. Fiind deja la facultate si avand experienta de viata, m-a atras prin firea lui sociabila dar si intelegatoare in acelasi timp. Stia sa faca si glume , stia sa fie si bland si sa ma sustina in momentele grele.

Prima noapte de dragoste s-a intamplat la un prieten de al lui, la Bucuresti . Timizi amandoi, ne-am sarutat, ne-am mangaiat, am simtit primii fiori de placere. Pentru ca nu aveam preservative, pentru ca nu ne asteptam sa ne ia valul si sa ne dorim sa facem acest pas important, Mihai m-a invelit cu un cearsaf sa nu imi fie frig si a plecat la magazin. Acele moment de asteptare au fost cele mai chinuitoare, simteam dorinta de a vedea cum poate fi acest act sexual dar si teama ca ma va durea. Dar dragostea pentru el si clipele petrecute impreuna m-au determinat sa accept provocarea , oricum la un moment dat trebuia sa imi pierd si virginitatea. S-a intors si a inceput sa ma sarute pasional. Eu ma inrosisem la fata ca un trandafir si am observat ca si el era timid, dar avea experienta la acest capitol. In momentul in care m-a penetrat am simtit o durere profunda, l-am strans in brate puternic pentru a suporta mai bine durerea.

Nu am simtit atunci nici o placere, doar o durere puternica, dar aveam multumirea spirituala ca aceasta clipa de neuitat in viata unei fete s-a produs alaturi de baiatul pe care il iubeam si cu care doream sa raman toata viata. Au urmat alte nopti de pasiune, in care am simtit si placerea si am inceput sa descopar ce anume imi place, ce pozitii imi plac si cum imi doresc sa fie viata noastra amoroasa.