PILULE?

Femeile din ziua de azi nu mai vor copii, asa ca apeleaza la orice solutie pentru a impiedica sarcina. Nu sunt de acord sa faci 15 copii, daca tu ai posibilitati sa cresti numai 5, insa sunt anumite metode contraceptive daunatoare pentru sanatatea femeii. Un astfel de exemplu, pe langa multe altele, sunt pilulele orale.
Se spune ca sunt cele mai sigure, si asta este adevarat. Luata conform prospectului, la ora exacta si in fiecare seara, sansele unei sarcini sunt foarte scazute, numai de 1%. Printr-un simplu matematic, aceasta inseamna ca dintr-o suta de femei care iau contraceptive, una dintre ele va ramane gravida.  Lucrurile nu sunt chiar atat de roz atunci cand uiti sa o iei, chiar si numai o data...
 
Intr-un videoclip, o femeie spunea ca sarcina nu este cel mai rau lucru care se poate intampla unei femei. Poti trai cu un copil, insa nu se poate spune acelasi lucru despre boala. Anticonceptionalele pot provoca o serie de boli, precum diabet, accident vasculat, cancer, varice, infarct, hipertensiune arteriala, tromboflebita...Nu am crezut aceste lucruri, desi scrie si pe prospect. Am crezut ca se aplica numai in anumite cazuri, pentru persoanele in varsta sau cele care fumeaza. Insa, eu am ajuns la concluzia ca sunt daunatoare organismului, pentru ca sunt medicament. Intotdeauna am fost impotriva medicamentelor si am incercat cat de mult sa le evit. Daca am putut rezolva pe alta cale, am facut-o.
Insa, cel mai rau ce se poate intampla, este avortul. Nu am stiut mult timp acest lucru, pana cand nu am citit un articol pe internet si m-am documentat mai mult pe aceasta tema. Avortul este crima si sunt impotriva acestei practici. Este o poveste care demonstreaza un mare adevar. O femeie insarcinata s-a dus la doctor, pentru ca deja avea un copil si nu mai dorea inca unul. I-a cerut medicului sa ii faca avort, insa raspunsul lui a facut-o sa se razgandeasca. El a intrebat-o: „Pai, atunci il omor pe copilul de langa tine, care este deja nascut, daca nu mai vrei unul“. Avortul este crima unei fiinte nenascute, care nu se poate apara. Pilulele contraceptive induc avort, desi nu esti constienta de acest lucru.
 
Cred ca este mai buna metoda calendarului, care nu este daunatoare pentru organism. In fond, nu copiii sunt bucuria unei familii, care aduc implinire si satisfactie?