Care este ultimul lucru pe care l-ai facut pentru tine?

Da, eu chiar mi-am pus intrebarea asta. Oare cand am facut ultima data ceva pentru mine? Nici nu-mi mai aduc aminte. Sunt atat de prinsa in treburile zilnice, incat uit, de cele mai multe ori, sa-mi acord importanta si mie. Probabil, sunt foarte multi in situatia mea sau poate si mai grav de atat. Spre deosebire de mine, sunt oameni cu familii intregi de intretinut, cu rate la banci, cu boli si griji cu nemiluita. Oare cand au facut oamenii astia ultima data ceva pentru ei? Cand si-au oferit ultimul concediu doar pentru relaxare? Cand au avut un moment doar al lor, in care si-au pus gandurile in ordine? Nu stiu daca mai au timp sa se intample si placerile, cand noi abia mai avem timp sa respiram, d-apoi sa ne mai si acordam timp noua. Cred ca singurul moment cu tine, il petreci doar la toaleta, dar chiar si acolo, esti macinat de griji si probleme. Ei bine, cred ca a venit momentul sa punem stop macar pentru 5 minute. Sa ne asezam pe un pat si sa reflectam putin asupra vietii noastre. Este foarte important ca, din cand in cand, sa pastram un moment de intimitate cu noi insine. Macar pentru o ora din viata noastra sa ne luam familia de mana, sa iesim la un suc si sa discutam despre lucruri frumoase. Sau, daca nu, sa pregatim o masa in familie si sa o savuram cu toata inima. Ori, cand mergem la piata, sa ne acordam o floare, pentru ca meritam, fiindca suntem niste mame eroine.

Toate acestea si multe altele ar trebui sa le facem, daca nu zilnic, macar o data pe saptamana. Meritam sa ne luam liber de la ganduri macar pentru cateva clipe. Meritam un moment de ragaz mintal, pentru a nu ne imbolnavi de la atatea ganduri. Meritam putina intimitate cu noi insine pentru a ne ajuta sa ne cunoastem mai bine. Cu totii suntem niste eroi prin natura muncii noastre, asa ca meritam o medalie imaginara care sa sarbatoreasca toate astea.