Vremea revoltelor a apus….

Si uneori avem cutezanta de a a afirma ca…. am cunsocut sensul vietii. Ca nu mai sunt secrete. In fond, noi am aflat ca viata e doar complicata, incalcita, nu urmeaza o regula. Noi, am atribuit acest “haos” sensului vietii. Acum stim sensul, nu are niciun sens… ne intrebam de ce mai traim, acum, cand misterul, nepatruns de cei mai profunzi oameni, a fost dezlegat. Da, ma vad….  Se spune ca ne defineste ceea ce facem… Cred ca am gasit o scuza in ceea ce trebuia sa fie o problema. Intr-un mod ciudat, imi dau seama de partile delasatoare, de ceea ce ma atrage, din nou, printre instincte primare. Surpriza… nu pot face nimic sa le inlatur. Am fost aruncat in infinit, fara nici un fel de ghid… abia ma chinui sa nu fiu tras de curent spre nimic…  se pare ca fiecare pas ce-l fac, mai rupe o bucata de drum si-i da drumul la vale…. alerg ca sa nu raman de unde am plecat. Daca spun ca viata nu e usoara… cineva ar putea sa ma intrebe: “In comparatie cu ce?” , iar eu nu as sti raspunde…. pentru ca viata e doar incalcita, asta nu inseamna grea sau usoara…. e doar viata, rau de viata.
Da, nu incerc sa gasesc vinovati… pentru ca il stiu pe cel ce nu-i de incredere… imi sta in fata, in dreptul oglinzii…. as vrea sa ii spun cate ceva, dar isi da si el seama… si se simte rusinat… si ce folos…. am putea sta sa ne prabusim…. dar parca lucrul asta ar sfida fizica si toate parerile lumii… Intrebarile au luat foc.. si lumineaza cerul lumii… oamenii doar le privesc… sunt uimiti de stralucirea, noutatea lor.. insa nimeni nu va sti cum sa aprinda iar luminosul joc… pentru ca nimanui nu-i pasa…
Oricum suntem consumabili.. mda… incepi sa iti dai seama ca lumea in care iti imaginai sa traiesti e pe duca…. si asta e trist, oarecum… iti puneai tot idealul in lupta pentru eliberarea ei.. si acum… acum… cei mai multi au ales sa plece in ceea ce este…. altii au ales o cale singuratica….. atat de putini… si incepi a ramane singur…. cand vezi ca dorintele, gandurile.. iti sunt interzise, cand iti dai seama ca nu mai poti nici macar respira sacadat, din cauza unor regului…  Nu stiu unde sunt cei ce-au revolutionat… ar fi nevoie de un revolutionar…. ori poate ca vremea revoltelor a apus… Si ca asta este ultima faza… indreptarea spre apus…
E imposibil, teribil de greu…. cea mai grea lupta e cu tine insuti… dar cine castiga cand nimeni nu vrea sa cedeze.. stiind ca mai bine ar muri in “glorie”, decat sa faca un armistitiu……
Vremea revoltelor a apus…soseste apusul!

Ceva imi spune ca ma insel…. oare sa imi para bine… sau nu? Rupe-ma-n fiori…