Ce perspective iti ofera un curs de calificare?

M-am gandit sa impartasesc din experienta mea pe care am avut-o cu cursuri de calificare si sa va explic ce perspective ofera acestea. Inca in timpul facultatii mi-am dat seama ca nu ma regasesc total in ceea ce invatam, de aceea m-am gandit sa mai invat ceva pe langa asta, ceva care sa-mi faca placere, ce sa pot practica imediat si ce sa-mi placa cu adevarat, astfel am ajuns sa caut cursuri de calificare profesionala.

Exista multiple cursuri de acest fel, cum ar fi cele de barman, ospatar, programare creativa, cosmetician, maseur, stilist unghii si multe altele. Este important sa te decizi ce anume ti-ar placea tie sa faci. De exemplu, eu m-am inscris la un curs de calificare tehnician maseur. M-am hotarat ca acesta ar fi un curs interesant deoarece imi doream sa aprofundez si mai mult tehnicile de masaj, pe langa ceea ce citisem pe internet sau in cartile primite de la o prietena. Aceste cursuri de calificare au o durata in medie de sase luni, sunt insa si cursuri care dureaza mai putin. Cursul meu de masaj a durat exact sase luni si va asigur ca a fost o perioada foarte intensa, in care mi-am dezvoltat foarte mult abilitatile de maseur.

Mi-a placut mult faptul ca am imbinat placut teoria cu practica, deoarece una fara cealalta nu sunt posibile. La finalul cursului am primit un certificat, de aceea cu actele in regula am inceput sa-mi caut un serviciu. Avantajul acestor cursuri de calificare este ca le poti face in paralel cu facultatea si este destul de usor dupa sa-ti gasesti si un serviciu, fie part time, fie full time.