Iarna la caldurica cu pilote usoare din puf

Am avut recent o experienta groaznica. Recunosc ca mi-a luat ceva timp sa imi revin dupa. Despre ce este vorba? Din cauza unei probleme la instalatia electrica a cladirii in care locuiam, apartamentul meu a luat foc. Nu in intregime. Norocul meu este ca toate aparatele electrice cu exceptia unei lampi au scapat de flacarile distructive. Problema este ca dormitorul meu si tot ceea ce aveam pe pat sau sub el si in sifonierul de langa au fost pierdute pentru eternitate.

Cu greu mi-am revenit din acest soc traumatic si ma tot gandesc ca am avut mare noroc ca nu eram acasa si ca aceea nu era casa mea ci un apartament inchiriat. Acestea fiind zise, nenorocul meu este ca a trebuit sa fac cumva sa strang bani pentru a cumpara din nou ceea ce focul a mistuit. Asa am inceput sa caut perne puf, pilote puf, seturi lenjerie pat, saltea pat etc. Cum toata ziua stau in fata unui ecran, fie ca este cel de la computerul de la munca sau laptopul de acasa sau pe drum ecranul telefonului meu mobil, am zis ca se cade sa caut sa cumpar cat mai ieftin aceste produse. Cel mai greu mi s-a parut sa gasesc pilote puf. Pernele se gasesc relativ insa pilote puf usoare si confortabile se gasesc mai greu. Am crezut mereu ca e bine sa ai o pilota buna in cazul in care apartamentul nu este asa de bine incalzit cum ar trebui datorita defectiunilor de pe retea sau a lipsei termopanelor.

Recunosc ca nu sunt o fana a iernii si imi place sa imi cat mai cald si bine. Revenind la cumparaturile pe internet, trebuie sa ai mare grija cu ce card platesti si daca gasesti ceva redus sa prinzi promotia. Daca ai prea putini sau deloc bani pe cardul de credit s-ar putea sa pierzi o reducere substantiala. Ai grija de tine.